Priser, betaling og forsikring

Se vores priser og tilmeld dig i dag

Så er I godt på vej

Brug tilmeldingsformularen, som du finder ved hver holdbeskrivelse:

Grundet begrænsede pladser er det først til mølle.

Du modtager en bekræftelses-sms, når du har betalt (og dermed er endelig tilmeldt). Se information om depositum og priser nedenfor.

OBS vedr. mails – de kan ende i spamfilteret – så hold venligst øje.

Hvis du ikke kan finde det rigtige hold så brug nedenstående skema:

TAK FOR DIN TILMELDING

Du kan betale via Mobile Pay eller overføre kursusgebyret via netbank.

Bank / Reg.nr. 8500 / Kontonr. 265 09 10411
MobilePay (nummer oplyses i email, som sendes umiddelbart efter tilmelding).

Ved betalingen oplyses betalings id og/eller hundens navn.

Tilmelding og betaling er bindende.

Når Stoholm Hundeskole har modtaget din tilmelding og betalingen, er du endelig tilmeldt.

Skulle holdet, mod forventning, ikke komme i gang som planlagt, så får du tilbuddet om at vente eller flytte til et andet hold. Hvis du ikke ønsker det, få du dine penge retur.

Priser gældende fra 1.november 2022

0. Klasse: 850 kr. for 6 gange (inkl. mulighed for 30 min. telefonsamtale og 1 uges leje af RelaxoPet).

KLIK Intro: 850 kr. for 4 gange

Nose Work, begynder: 975 kr. for 5 gange
Nose Work, let øvede: 1.050 kr. for 5 gange
Nose Work, fortsætter: 1.265 kr. for 6 gange

Nose Work Miljøtræning: 225 kr. pr gang.

Enetimer: se priser.

Servicehund Light: afklaring og handleplan: 2.500 kr., træning 750 kr. pr. time, plus kørsel. NYHED

Vi kan alle komme i den situation, at der er brug for at “bide betalingen over” – har du brug for det, så er du ALTID velkommen til, inden tilmeldingen, at kontakte mig og vi finder en løsning.

Forsikring

Du bedes inden første kursusdag tage kontakt til dit forsikringsselskab og få tegnet en ansvarsforsikring, som gælder for træningspladser.

Bemærk, at lovpligtig og udvidet ansvarsforsikring ikke har samme dækning i de enkelte forsikringsselskaber.

Læs evt. om Agria’s forsikringer her: