Ejeroplysninger

Email: sh(a)hundeskole.dk

Privatlivspolitik

Dataansvar

Stoholm Hundeskole behandler personoplysninger i henhold denne privatlivspolitik.

Vi behandler kun personoplysninger med det formål at kunne kommunikere med kunderne i Stoholm Hundeskole.

Personoplysninger slettes når disse ikke længere er nødvendige.

Den dataansvarlige

Stoholm Hundeskole er dataansvarlig, og personoplysninger behandles i overensstemmelse med lovgivningen.

Personoplysning

Stoholm Hundeskole behandler følgende personoplysninger vedr. hundeejerne (kunder i Stoholm Hundeskole):

• Almindelige personoplysninger:
    • Navn, adresse, tilmeldingsdato, telefonnummer, e-mailadresse, tilladelse til anvendelse af foto, tilladelse til udsendelse af nyhedsbrev
  • Følsomme personoplysninger:
    • Oplysninger, som kan være relevante i forbindelse med planlægning og afvikling af træningen. Dette kan være ekstrainformation, som kunder giver i forbindelse med tilmelding til hold.

Normalt får Stoholm Hundeskole disse oplysninger i forbindelse med kundernes tilmelding til specifikke hold (eller evt. venteliste til fremtidige hold).

Formål med behandling af personoplysninger

De indsamlede personoplysninger anvendes til følgende formål:

• Kundehåndtering, herunder fakturering af deltagelse på træningshold
  • Træningsaktiviteter, herunder planlægning, gennemførelse og opfølgning
  • Af praktiske og administrative hensyn opbevarer vi personoplysninger, tilknytning til træningshold og oplysninger om hunden, i op til 3 år efter træningsaktiviteten er ophørt
  • Bevaring af oplysninger med historisk værdi til statistik og lignende.
  • Udsendelse af nyhedsbreve (kun navn og e-mailadresse, eksplicit tilmelding)

Samtykke

Vores behandling af dine personoplysninger tager udgangspunkt i din tilmelding til (eller forespørgsel om) deltagelse på et træningshold. Du skal derfor ikke give yderligere samtykke med mindre specielle forhold gør sig gældende.

Rettigheder

Du har en række særlige rettigheder efter persondataforordningen, når vi behandler personoplysninger om dig:

• Retten til at blive oplyst om behandlingen af data
  • Retten til indsigt i egne personoplysninger
  • Retten til berigtigelse
  • Retten til sletning
  • Retten til begrænsning af behandling
  • Retten til dataportabilitet (udlevering af data i et almindeligt anvendt format)
  • Retten til indsigelse

Du kan gøre brug af dine rettigheder, herunder gøre indsigelse mod vores behandling, ved at henvende dig til os. Vores kontaktoplysninger finder du øverst.

Hvis du f.eks. henvender dig med en anmodning om at få rettet eller slettet dine personoplysninger, undersøger vi, om betingelserne er opfyldt, og gennemfører i så fald ændringer eller sletning så hurtigt som muligt.

Du kan altid indgive en klage til en databeskyttelsestilsynsmyndighed, f.eks. Data-tilsynet.

Revidering af privatlivspolitikken

Den gældende privatlivspolitik er tilgængelig på vores hjemmeside.

• At informere dig om virksomhedens ydelser
  • At sælge til dig
  • At udføre trafikmåling og statistik
  • At skabe målretning og frekvensstyring af annoncering