Hundetræning

Hvilket hold passer til din hund og dig?

Er du i tvivl om hvilket hold, der er bedst for din hund og dig?

Måske kan denne oversigt hjælpe dig. Ellers skriv til os.

Hundetræning

Hvalpetræning – 0. klasse

For hvalpe 9-16 uger og hele familien!

Hvalpetræning – 0. klasse er for jer, som lige har fået jeres hvalp hjem. På holdet er hvalpene mellem 9-16 uger gamle.

KLIK – Intro

… begynderhold!

KLIK-Intro er for dig, der evt. har taget 0.klasse kurset, eller som har en helt utrænet hvalp eller hund uanset alder.

Vi træner efter belønningsbaserede principper, hvor vi vælger at arbejde med alt det gode vores hund gør, og fravælger det vi ikke vil se mere af.

Lydig Ja-tak – Fortsætter

Fortsætterhold. Kræver KLIK-Intro.

Dette hold udbydes for tiden ikke.

Ønsker du at opretholde successen med din hund?

Har du små eller større ønsker til et skønt samarbejde med din hund?

På holdet vil du lave en plan med de øvelser, som I gerne vil blive bedre eller rigtig gode til.

Nose Work

… også for familiehunden!

Din hund vil lære at koncentrere sig om, at finde dufte. Du vil lære at se og aflæse din hund, hvilket kommer dig til gavn i mange andre situationer. Næse-empowerment til din hund.

Dette hold kræver IKKE, at du har deltaget på Klik-Intro.

Enetimer

… individuel træning!

Et individuelt tilbud, som giver mulighed fuld fokus og opmærksomhed på din hund.

Andre kurser

… fx weekendkurser

Stoholm Hundeskole afholder weekendkurser med eksterne trænere. Tema og indhold varierer fra gang til gang.